Garantijos pratęsimas: ką reikia žinoti?

Prekių garantinis aptarnavimas daugeliui gerai žinomas, tačiau garantijos pratęsimas ne visiems žinomas ir suprantamas terminas. Ką reikia žinoti apie tokią galimybę? Kiekvienas, kuris perka tam tikras prekes, kurioms suteikiama dviejų metų gamintojo garantija, turi galimybę pratęsti garantiją papildomam laikotarpiui, kas leistų jaustis ramiems dėl prekių kokybės, nes gedimo atveju išlaidos būtų garantinio aptarnavimo bendrovės rūpestis.

Ilgesne garantijaKiekviena bendrovė, kuri teikia pratęstos garantijos paslaugas siūlo panašias sąlygas. Gali būti, kad skirsis laikotarpis, kuriam galima pratęsti garantiją, pavyzdžiui, kai kur galbūt bus galima pasirinkti trejų metų garantijos pratęsimą, o kitu bus galima rinktis penkių metų pratęstą garantiją. Todėl reikia atidžiai skaityti pasiūlymus, kurie pateikiami. Tiesa, reikia žinoti, kad galima rasti ir tokius pasiūlymus, kuomet pasibaigus pratęstos garantijos paslaugai klientui grąžinama dalis sumokėtų pinigų, jei tik prekė per visą garantinį laikotarpį nebuvo sugedusi. Tai yra labai naudingas pasiūlymas. Kiekvienu atveju reikia atidžiai rinktis tinkamą pasiūlymą.

Kartais pirkėjai abejoja ar verta rinktis papildomą garantiją. Iš tikrųjų tie, kurie pasirenka tokį būdą, tai sugedus prekei labai džiaugiasi, kad nepagailėjo pinigų ir pasirinko papildomą garantiją. Tiesa, prekės juk ne visuomet genda, todėl ne visada tenka pasinaudoti šiuo privalumu, kai sumoka garantinio bendrovė. Vis dėl to, daugeliu atvejų garantijos pratęsimas yra labai reikalingas ir naudingas pirkėjams. Ypatingai tais atvejais, kai yra perkamas brangus daiktas arba numanoma, kad jis gali greitai sugesti. Deja, bet yra tam tikros kategorijos prekės, kurios dažnai genda tik praėjus gamintojo suteikiama dviejų metų garantijai. Taigi, jums reikia pagalvoti ar tai yra ta pinigų suma dėl kurios verta rinktis papildomą garantiją. Pagalvokite ar sugedus prekei galėsite ją įsigyti netaupydami ar nesiskolindami pinigų. Pavyzdžiui, pirkdami ausines už 30 eurų galite ir nesirinkti papildomų garantinių paslaugų, nes tai nedidelė suma pinigų, tačiau, jei perkate televizorių, kuris kainuoja 1000 eurų, tai gedimo atveju jis kainuotų daug, jei tektų neremontuoti, o pirkti naują.

Garantijos pratęsimas yra puiki galimybė ilgiau mėgautis ramybe ir finansiniu stabilumu, nes prekės gedimo atveju pirkėjas neturi išlaidų dėl remonto ar naujos prekės pirkimo. Tai labai geras būdas pirkti ir nesijaudinti dėl to, kas bus po dviejų metų, kai baigsis gamintojo suteikiama garantija. Tik reikia gerai pagalvoti, kuriais atvejais apsimoka rinktis papildomą garantiją ir, kurią bendrovę pasirinkti.

Susiję įrašai

Parašykite komentarą

Dėkojame, kad nusprendėti palikti komentarą! Tiesiog užpildykite laukelius ir paspauskite mygtuką Skelbti. Turėkite omenyje, kad komentaras nebūtinai bus matomas iš karto, pirmiausia jis bus patikrintas.