Kas yra jūrinis konteineris?

Jūriniai konteineriai, dar vadinami jūrinėmis skardinėmis arba jūrinėmis dėžėmis, yra dideli jūriniai konteineriai, naudojami kroviniams gabenti okeaniniais laivais. Paprastai jie yra 20 pėdų ilgio, 8 pėdų pločio ir 8 pėdų aukščio. Jūrų konteineriai gali būti sukrauti vienas ant kito arba vienas šalia kito, kad būtų sutaupyta vietos. Jie taip pat gali būti naudojami atskirai mažesniems daiktams, kuriuos gabenant reikia ypatingos priežiūros, gabenti arba nenaudojamiems daiktams laikyti. Dėl savo dydžio jūrinis konteineris idealiai tinka dideliems krovinių kiekiams gabenti dideliais atstumais už priimtiną kainą. Tarptautiniame standarte ISO 668 nustatyti bendri visų tipų ISO standarto jūrinių konteinerių matmenys ir konstrukciniai reikalavimai visiems gamintojams. Jūrinis konteineris ir specialisto patarimai.

Kas valdo ir eksploatuoja jūrinius konteinerius?

Daugeliu atžvilgių jūriniai konteineriai yra panašūs į juos gabenančius sunkvežimius. Jie yra mobilus turtas, kurį siuntėjai ir operatoriai gali pirkti, nuomotis arba nuomotis. Laivybos linijos valdo turtą ir yra atsakingos už įrangą. Laivybos bendrovė arba siuntėjas atsako už bet kokią žalą, padarytą vežant konteinerį. Dauguma konteinerių eksploatuojami 15-20 metų, paskui jie išleidžiami iš eksploatacijos. Yra dviejų tipų nuomos sutartys – trumpalaikės ir ilgalaikės. Jei ieškote trumpalaikės nuomos, turite susirasti konteinerio savininką, kuris leistų naudotis konteineriu ne ilgiau kaip kelis mėnesius. Jei jums reikia ilgalaikės nuomos, jums reikia savininko, kuris leistų konteinerį laikyti metus ar ilgiau. Ilgalaikė nuoma leidžia jums naudotis konteineriu ilgesnį laiką.

Kodėl verta naudoti jūrinius konteinerius?

Jūrų konteineriai yra labai patvarūs, nereikalauja daug priežiūros ir yra patikimi. Jie taip pat naudojami gabenant prekes į atokias vietoves, kur nėra kelių ar infrastruktūros. Konteineriai sukraunami standartinio dydžio laivuose ir gali būti lengvai iškraunami kranu. Kai konteineriai ištuštinami, jie išvalomi ir dezinfekuojami, o tada vėl pradedami naudoti. Šis procesas vadinamas "laivyno rotacija". Jūrų konteineriai sukurti taip, kad atlaikytų atšiaurias vandenyno sąlygas. Juos lengva sukrauti į krūvą, jie yra sandarūs vandeniui ir atsparūs korozijai. Jų konstrukcija leidžia atlaikyti slėgį ir smūgius nesugriūnant. Jūrų konteinerius galima sukrauti iki 10 konteinerių. Konteineriai tarpusavyje sujungiami tiltiniais mechanizmais, kurie tvirtinami prie vieno konteinerio grindų ir kito stogo.

Kur šiuo metu naudojami jūriniai konteineriai?

Laivybos konteineriais gabenama 90 % pasaulio krovinių. Daugiausia konteinerių gabenama tarp Šiaurės Amerikos ir Azijos. Kiti populiarūs maršrutai: Pietų Amerika-Azija, Europa-Azija ir Šiaurės Atlantas. Konteinerius į laivus galima pakrauti bet kuriame iš didžiųjų pasaulio uostų ir vandens kelių.

Susiję įrašai

Parašykite komentarą

Dėkojame, kad nusprendėti palikti komentarą! Tiesiog užpildykite laukelius ir paspauskite mygtuką Skelbti. Turėkite omenyje, kad komentaras nebūtinai bus matomas iš karto, pirmiausia jis bus patikrintas.