Kaip sukurti „Facebook“ reklamą, kuri padės gauti daugiau peržiūrų?

Skelbimų turinys turi būti skaidrus

Jei jūsų produkto ar paslaugos turinys nėra skaidrus, niekas negalės susieti jūsų skelbimų su bandymu įsigyti. Pasirinkę lengvai suprantamus žodžius ir savo produktą ar paslaugą išreiškę paprasta anglų kalba, galėsite sulaukti daugiau peržiūrų nesugaišdami daug laiko naujoms strategijoms ir kopijoms kurti. Jūsų sekėjai vis tiek supras, ko norite, kad jie padarytų, todėl bus labiau linkę atlikti veiksmą. Vienintelis paprasto, nesudėtingo požiūrio pasirinkimo trūkumas yra tas, kad žmonės tikriausiai ignoruos jūsų skelbimus. Kad įsitikintumėte, jog žmonės iš tikrųjų įsitraukia į jūsų skelbimus, pabandykite į skelbimus įtraukti iššokantį langą, vaizdo įrašą arba klausimų ir atsakymų skiltį. Taip jūsų sekėjai galės pamatyti, ką norite pasakyti, ir vis tiek gaus tam tikrą vertę iš jūsų pranešimų, net jei nieko nespausdins.

Pasirūpinkite, kad naudotojams būtų lengva sąveikauti su skelbimu

Vienas geriausių būdų sulaukti daugiau peržiūrų – padaryti taip, kad naudotojai galėtų lengvai sąveikauti su jūsų skelbimu. Tikėtina, kad dauguma jūsų sekėjų norės sąveikauti su jūsų skelbimais, nesvarbu, ar tai būtų palikti atsakymą į pirmąją žinutę, sekti jūsų paskyrą, ar parašyti atsiliepimą apie jūsų produktą ar paslaugą. Svarbu, kad ši parinktis būtų atvira ir prieinama, kad jūsų sekėjai galėtų lengvai dalyvauti pokalbyje. Sudarydami sąlygas, kad į jūsų pirmąją žinutę ar skelbimus būtų lengva atsakyti, sekti arba palikti atsiliepimą, paskatinsite naudotojus pradėti pokalbį kartu su jumis, o ne palikti jus dykumoje. Taip pat galite prie savo pranešimų pridėti "patinka" parinktį, leidžiančią sekėjams "patinka" arba "nepatinka" jūsų darbas. Vartotojai bus labiau linkę įsitraukti į jūsų pranešimus, jei žinos, kad jums patinka arba nepatinka. Facebook reklama yra viena efektyviausių.

Kūrybiškai pasirinkite skelbimų tipus

Vienas iš veiksmingiausių būdų skatinti konversijas "Facebook" tinkle – kurti skelbimus, kuriuose būtų įtrauktas jūsų produktas arba paslauga. Naudodami įvairius skelbimų tipus ir formatus, galite būti kūrybingi ir paskatinti didesnį įsitraukimą nei naudodami tik standartinį skelbimą. Jei žinote kitų įdomių ir kūrybiškų būdų, kaip "Facebook" skatinti konversijas, praneškite mums apie juos komentarų skiltyje. Žinoma, pagrindinis skelbimo tipas, į kurį norėsite įtraukti savo produktą ar paslaugą, yra pranešimas. Neklyskite manydami, kad vien dėl to, jog esate "Facebook", negalite taip pat palaikyti profesionalaus buvimo internete. Turėsite būti atsargūs, kad nesupainiotumėte savo dviejų platformų, tačiau kai kalbama apie konversijų skatinimą, neturite kito pasirinkimo, kaip tik rinktis "Facebook".

Susiję įrašai

Parašykite komentarą

Dėkojame, kad nusprendėti palikti komentarą! Tiesiog užpildykite laukelius ir paspauskite mygtuką Skelbti. Turėkite omenyje, kad komentaras nebūtinai bus matomas iš karto, pirmiausia jis bus patikrintas.